Catatan Yang Ditampilkan

SEMBANG WARUNG DI-HUJUNG TANJUNG

Assalamualaikum,dan selamat sejahtera. saya rasa masih belum terlambat untuk saya mengucapkan selamat tahun baru 2016 yang baru saja menj...

Selasa, 12 Januari 2016

SEMBANG WARUNG DI-HUJUNG TANJUNG

Assalamualaikum,dan selamat sejahtera.

saya rasa masih belum terlambat untuk saya mengucapkan selamat tahun baru 2016 yang baru saja
menjelang tiba.dan sudah pastilah pada sesiapa saja mempunyai azam baru,semangat baru yang
mungkin akan lebih baik lagi dari tahun lepas.terutamanya keazaman untuk meningkatkan lagi
taraf ekonomi kita dimasa taraf inflasi semakin meningkat dan mencabar dewasa ini.
saya rasa setakat ini saja-lah coreta saya buat masa ini dan dilain masa kita ketemu lagi
di lain lebaran.sekian dan selamat  maju jaya.Amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan